O sambata stricata

balint1Cum puteam sa-mi stric o frumoasa zi libera de sambata? uitandu-ma la meciul poli-gaz metan. si dupa ce mi-am pierdut doua ore fara sa vad nimic fotbal mi-am si stricat seara. asta pentru ca vazand ce fotbal stiu unii jucatori de la poli, nu ai cum sa nu te enervezi. domnule, nu ai cum sa castigi atata timp cat tu, ai o linie de mijloc cu abiodun, borbely, varsici, amuneke sau cum l-o chema pe baiatul asta. daca mai pui si ziua mai slaba prinsa de karamian si neacomodarea inca a lui curtean, ce gasim? NEPUTINTA!!! i-am acordat incredere lui balint si inca ii acord dar nu pot intelege ce a fost cu schimbarile efectuate. schimbi un varf de atacat si-l introduci pe acest amuneke care nu arata nimic. borbely parca ar fi jucator de old-boys, ii trebuie trei preluari pana sa dea o pasa si aia e gresita. abiodun inoata pe teren iar varsici e umflat rau de tot. concluzia e ca daca lipseste alexa si magera, foarte greu va fi pentru poli sa inscrie. am spus ca nu-l blamez pe balint,inca, dar daca nici etapa viitoare poli nu va juca fotbal la otopeni atunci imi pun semne de intrebare asupra valorii lui de antrenor. pacat de aceste 2 puncte pierdute cu medias. nu aveam voie sa facem acesti pasi gresiti.

Un răspuns to “O sambata stricata”

  1. o, dar toata lume il invinovateste pe Balint! :))

    omu’ e clar ca n-are nicio treaba cu fotbalul de clasa, face experimente care spera sa-i iasa, intr-un hocus-pocus desantat. calca si pe nervii nostri, din pacate.

    cu aceste transferuri (sau altele si mai bune), SI cu Uhrin pe banca tehnica .. much better. dar asta e deja wishful thinking, si se spune ca nu e bine sa ne ancoram in trecut. damn.

Lasă un răspuns

