Am jucat din nou (Pi)turca!

FBL-WC2010-SRB-FROvictor
Mat la Piti!
O noua dezamagire marca piturca. nu stiu cat mai trebuie sa-l induram pe acest antrenor. astazi s-a vazut clar ca este depasit. formula de echipa 4-3-3 iar nu a dat roade. asa am jucat cu croatia in amical, asa jucam de cand a venit piturca si singurele meciuri in care am castigat au fost cand am avut noroc sau cand a avut mutu o sclipire. dar norocul ne-a intors spatele iar pe mutu intotdeauna il iau in primire vreo 2-3 adversari. orice antrenor care ne cunoaste jocul stie ca pe atac doar mutu conteaza. drept dovada si astazi a dat doua pase de gol. pentru a putea folosi sistemul 4-3-3 trebuie sa ai jucatori care se pliaza pe posturi. pai noi jucam cu costea care nu poate sa faca un dribling. e la al treilea meci titular la nationala cand se face de ras. aici e de vina si presa si oamenii de fotbal care atata l-au umflat pe acest baiat care in toate meciurile nationalei a fost un PACALICI. apoi rat, pai el nu joaca la sahtior, mai mult vorbeste prin presa decat pe teren. acum am vazut de ce lucescu l-a trecut pe banca de rezerva. nu-mi amintesc sa fi vazut la nationala un fundas stanga mai slab ca acest rat. e dureros daca am ajuns sa-mi doresc sa joace nesu pe partea stanga. macar el e titular in olanda, a crescut mult in joc, drept dovada ca e foarte apreciat intr-un campionat mult mai puternic decat cel ucrainean. un alt copil de suflet a lui piturca, catastrofa de razvan cocis. o alta rezerva de la o echipa de pluton din rusia, as intelege daca ar fi rezerva la inter sau la bayern unde sunt 21 de superjucatori, dar daca tu nu prinzi echipa la lokomotiv moscova, pai atunci e clar ca nu ai valoare. dupa parerea mea cei trei au fost catastrofali si piturca trebuia ca selectioner sa prevada aceste lucruri si sa nu introduca pe teren niste fotbalisti slabi. daca avea fler nu se lasa influentat de presa si il tinea pe marele fotbalist costea pe tusa. pana si bucur atat cat a jucat a fost mai incisiv si a atacat poarta mai mult. costea dadea doar pase laterale sau in spate, pai ce atacant e asta. trebuia sa patrunda sa ne arate ce valoros e, a incercat de vreo doua ori si s-a impiedicat de minge. e caraghios de-a dreptul.
inchei ca sunt curios ce declaratii tupeiste a mai dat piti. imi pare rau ca mi-am luat bilete la meciul din austria. nu merita banii cheltuiti. in excursie pot merge la vara. credeam ca merg sa vad un meci cu miza, nu amical.
toata stima si revin cu impresii mai „la rece”.

Lasă un răspuns

