Florin Chilian-„Termopane, termopane!” la Mignon SRL

Dedic aceasta melodie firmei Mignon din Timisoara, care „executa” tamplarie pvc. executa si o livreaza dupa indelungi telefoane si reclamatii la minim 3 saptamani de termenul semnat in contract. iar dupa montaj incep sa cada balamalele si sa se abureasca geamurile. atunci incep iar telefoanele si amenintarile dar de data asta nu mai apare nimeni, bucura-te ca le ai si asa.
sfaturi pentru viitorii clienti ai firmei Mignon:
1) nu dati ferestrele vechi jos decat in momentul in care termopanele comandate sunt in apartament;
2) cand vin sa le monteze stati prin preajma, nu de alta dar va veni un singur angajat si trebuie sa-l ajutati la montaj;
3) verificati bine sticla(are impuritati),chederele(nu etanseaza),balamalele(ori sunt rupte sau crapate,ori lipsesc);
4) neregulile corectati-le pe loc, nicicand nu va mai veni un angajat sa remedieze indiferent de termenul de garantie; nu platiti in avans nici un cent; nu mergeti la protectia consumatorului, pierdeti timpul degeaba. dar cel mai important sfat e: OCOLITI FIRMA MIGNON de pe Calea Aradului.

8 răspunsuri to “Florin Chilian-„Termopane, termopane!” la Mignon SRL”

  1. Hi, good post. I have been wondering about this issue,so thanks for posting. I will definitely be subscribing to your posts. Keep up great writing

  2. alina 866 Says:

    Si noi am patit la fel cu aceasta firma nesimtita. Patronul nu mai poate fi gasit si clienti raman cu banii dati, multi nervi vizite la sediu, unde gasesti doar 3 angajate care mint incontinuu.ATENTIE NUMELE FIRMEI ACUM ESTE GIRLEX.Si-a mutat sediul peste drum de Hotel Continental si nu are nici o sigla. Deci mare atentie, ca sa nu patiti ca cei care au fost deja pacaliti!

  3. Mda…Imi pare rau ca nu ai citit postul meu inainte de a alege aceasta „firma”. Eu am postat asta in urma cu 2 ani tocmai pentru a-i prevenii pe potentialii clienti. Din pacate acum e tarziu. Oricum viata merge inainte si sigur mai devreme sau mai tarziu li se va intoarce si lor.

  4. Era sa patesc si eu cu Mignon.M-a prevenit cineva ca patronul are multe firme si de altfel si pe la firmele pe la care am fost,am fost la 3 firme,mi-au spus ca cu oricine asa face numai cu Mignon in nici un caz.In final am ales o firma care mi-a inspirat cea mai mare incredere si nu m-am inselat.Recomand pentru a evita alte neplaceri.Firma se cheama Ermetica Fenster din Timisoara.Eu sunt din Sanmihai,de fapt am casa in Sanmihai.
    Va scriu si adresa lor de web http://www.ermetica.ro.

  5. Nu stiu ce sa zic…eu am pus termopane de-a lungul anilor tot cu ei..am avut 3 contracte si nu m-au intarziat la nici unul din ele…iar de calitate sunt foarte multumita…nu e cel mai bun profil de pe piata, dar in raport cu preturile foarte joase care le aveau e foarte bun…Eu sunt chiar foarte multumita de ei, am auzit ca nu mai sunt pe aradului, dar de-aia am si intrat acum sa ii caut pentru ca mai am un apartament de facut in jimbolia si vreau tot cu ei sa fac..dar nu ii gasesc. Oricum, aveau contracte foarte multe, cred ca jumatate din Timisoara au facut cu ei termopanele…sa multumesti chiar pe toata lumea probabil ca nu poti . Imi pare rau de patania voastra, repet, eu as vrea sa continui cu ei, dar din pacate nu ii mai gasesc.

  6. Chiar jumatate de Timisoara nu, sa nu exageram. Intradevar aveau cele mai bune preturi si calitate bunicica(in raport cu preturile), problema lor era neseriozitatea si nesimtirea fara margini. Daca erau corecti nu erau nevoiti sa-si schimbe numele firmei, de aceea nu reusesti sa-i gasesti pentru ca firma Mignon a dat faliment.

  7. Evitați tot ce înseamnă Salamander. Încercam să caut o firmă de termopane după ce am păți una nasoală la o garsonieră de a mea cu profilele Salamander. De fapt nu profilele sunt problema, sunt destul de bine făcute, dar montajul și cine le montează e dezastru. Aceeași problemă românească, serviciile. Nu au venit la timp, nu știau să monteze, nu avea sculele complete, se certau între ei.
    Nu au făcut curat deloc după ei.Varză oamenii, din păcate am căzut în plasa prețului și a profilului cu renume. Am auzit că au probleme de la alți prieteni care mi-au spus din start dar nu i-am ascultat. De obicei ascult dar acuma nu am făcut-o. Prietenii mei sunt contructori și mi-au spus că lucrează cu profile REHAU și că firmele care lucrează cu REHAU în general sunt serioase pentru că trebuie să îndeplinească anumite criterii. Acuma căutat să văd pe cine să aleg din TM cu REHAU. Mai caut și sper să găsesc o firmă bună la servicii nu doar cu profile bune.

  8. In mare majoritatea termopanelor izoleaza termic si fonic la fe,indiferent de nr foilor de geam.Tamplaria metalica e problema pentru ca daca nu e de calitate,cedeaza usor,dar problema cea mai mare o reprezinta felul in care sunt montate si cat de priceputi sunt aia care monteaza.Izolarea lor este foarte importanta pentru ca puse necorespunzator ele fac condens pe timpil rece.

Lasă un răspuns

