Dumnezeu iti da, da’ nu-ti baga-n sac.

na, ca am terminat-o si cu politica. adevarul e ca mi-a ajuns de cand cu campania asta prezidentiala. asta a fost alegerea romanilior, asa ca trebuie sa o respectam si sa mergem inainte. imi mentin declaratiile ca e pacat de revolutia din 1989, odata cu reintoarcerea psd-ului la cotroceni ne intoarcem in timp, revenim in epoca iliesciana.

ce-mi pare rau? faptul ca in oltenia si moldova unde psd-istii au votat in masa cu geoana prezenta la vot a fost mare, pe cand in banat si ardeal care sunt teritorii anti psd prezenta a fost mica.

Concluziile mele:   in veci nu-mi voi mai petrece concediul in romania.

voi evita cat de mult posibil oltenia, moldova si celelalte judete in care s-a votat masiv cu geoana. adica voi mai calca pe acolo doar obligat de situatie.

cand o sa intalnesc(pana acum am intalnit la tot pasul) oameni veniti de prin mehedinti, teleorman, olt, gorj, vaslui etc. prin timisoara cautand de lucru le voi spune sa mearga la geoana si la iliescu la usa sa le ceara de munca, doar le-a promis nu?

si cel mai important, sper ca D-zeu sa nu-si intoarca fata de la noi si daca  Geoana  a ajuns presedinte n-o facea daca nu ingaduia D-zeu. asa ca stiu ca D-zeu nu ne va parasi nici acum chiar daca El ne-a dat intelepciune si noi n-am stiut s-o folosim. sodoma si gomora n-ar fi distrus-o daca gasea 10 oameni cinstiti asa ca nu ne ramane de facut decat sa punem umarul la treaba si ca de obicei,  banatenii si ardelenii sa traga tara dupa ei.

,

3 răspunsuri to “Dumnezeu iti da, da’ nu-ti baga-n sac.”

  1. 🙂 asta cu proclamarea lui geoana ca presedinte a fost ultima gogoasa pe care am mai inghitit-o.
    la suparare am scris ce am scris mai sus. acum la bucurie nu mai spun nimic decat multumesc lui D-zeu ca ne-a scapat de comunisti!!! inca o data!

  2. Bravo om cu minte ingusta ,ai sacpat de cine?Ai capatat o dictatura ,sa te aud la anul,tine minte!!!!!

  3. domnul timofte, dictatura e ceea ce a facut iliescu dupa ’89 cand s-a proclamat singur presedintele frontului salvarii nationale. 🙂 🙂 auzi, al salvarii nationale! ce gluma buna. cate mandate a avut iliescu de a condus 12 ani? 3!!! el e mai cu mot, ca e comunist, pastreaza regulile comuniste.
    cat despre mintea ingusta, o au cei care au uitat de epoca iliesciana in care PSD-ul a jecmanit toata tara si au vandut-o la fier vechi. la fel ca in comunism, au luat totul si si-au impartit intre ei. stiti care e rodul? hrebenciuc, vantu, catarama, voiculescu, patriciu etc. astia au profitat de dictatura lui iliescu. minte ingusta au cei care uita ca iliescu a luat tara in ’89 cu 0 datorii si a lasat-o cu miliarde de euro in minus.
    minte ingusta au cei care uita ca actuala conducere are de gestionat o criza mondiala iar cei de la psd dupa ce au guvernat anul 2009, dupa ce au parasit corabia acum si incearca sa o scufunde.
    de atata ura cata au in ei nici nu mai judeca, li s-a ingustat si farama aia de creier cat mai aveau in cap. isi doresc puterea mai presus de orice. arunca cu noroi atat ei cat si simpatizantii lor pe care ii manipuleaza si ii joaca cum vor ei. la fel ca in comunism, le-a spalat creierul.
    nu-mi pasa de nici un partid, in frunte cu pdl-ul, singura mea dorinta era sa nu mai ajunga vanzatorii de la psd la putere ca era de rau la cata foame au dupa 5 ani de pauza.

Lasă un răspuns

