Pe cine vroia D-zeu presedinte?

Atunci cand ni se intampla lucruri bune, miraculoase spunem: D-zeu a fost cu noi, D-zeu a facut dreptate, D-zeu si-a intors fata spre noi.

Cand ni se intampla lucruri ce nu ne convin spunem: D-zeu nu e drept, D-zeu nu exista, sau in cel mai fericit caz, D-zeu si-a intors fata de la noi.

Ceea ce e sigur si se poate demonstra e ca, nimic nu se intampla fara voia lui D-zeu. Numai ca unii o accepta, unii nu. Ceea ce unii nu pot intelege e ca de multe ori in convingerile si luptele lor ei de fapt duc o batalie cu D-zeu pe care nu ai cum sa o castigi, de fapt e mai bine sa pierzi, e inspre binele tau sa pierzi si asta iti dai seama dupa un anumit timp si atunci iti spui: „ba’, bine ca s-a intamplat asa ca daca era cum vroiam si credeam eu era de jale.”

De ce ne e greu sa acceptam ca daca a iesit x presedinte, D-zeu asa a ingaduit si stie El mai bine de ce.

Nu vreau sa fiu ipocrit, eu l-am votat si sustinut pe Basescu dar reactia pe care am avut-o pe 6 decembrie cand eram 99,9 % ca geoana a castigat a fost spun eu de bun simt si de acceptare si asta pot dovedi prin postarea pe care am facut-o atunci chiar la suparare.

Tot am stat si m-am intrebat, ce om inteligent, care se doreste presedintele unui neam poate face in cea mai importanta saptamana din viata lui asemenea greseli. Mitingul de la Timisoara, vizita la Vantu si prezentarea nepregatit la confruntare i-au fost fatale lui Geoana. Daca alegerile erau inainte de aceste evenimente Geoana acum era presedinte. Eu spun ca numai D-zeu a putut sa-i intunece mintea sa faca aceste greseli pe care de altminteri nici macar un licean nu le-ar fi facut. Nu mai vorbesc de umilinta la care a fost supus cu acele maimutareli si manifestari comice din seara de 6 decembrie. Cand ti se intampla asemenea lucruri ar trebui sa te gandesti ca e ceva anormal si sa-ti pui semne de intrebare. Atitudinea pe care o ai spune multe despre caracterul tau adevarat. Si nu ma refer numai la Geoana aici ci la toti cei care l-au votat si au crezut in el.

Nici pe departe postarea mea nu este un atac, ci doar o reflectie. Oare chiar Geoana era un presedinte bun pentru Romania?

4 răspunsuri to “Pe cine vroia D-zeu presedinte?”

  1. Dumnezeu ne lasa ca facem cum vrei noi, nu depinde nimic de el, altfel nu mai era in mainile noastre daca ajungem in rai sau iad.

  2. tavi, imi permit sa te contrazic. daca ar fi pe puterile noastre nimeni nu ar ajunge in rai. pai la cat suntem de rai si pacatosi doar prin mila si indurarea lui D-zeu vom reusi.

  3. in primul rand iti multumesc pentru vizita pe blogul meu,in legatura cu articolul,Dumnezeu este in mintea si sufletul fiecaruia intr-o alta forma,fiecare intelege prin acest cuvant altceva,depinde de gandirea fiecaruia ce si cum face D-zeu cu fiecare.
    Nu avem de unde sa stim care era mai bun ca presedinte,atata timp cat toti promit aceleasi lucruri dar,nu dovedesc nimic.

  4. poate nu am inteles eu bine exprimarea ta, dar eu stiu ca D-zeu este unul singur si faptul ca noi intelegem una sau alta asta e numai vina noastra, e consecinta gandirii si vointei noastre. si mai stiu ca cine doreste sa-l descopere cu adevarat pe D-zeu reuseste, pentru ca El se releva si se lasa descoperit. Stim ce iubeste si ce uraste El si daca vrem sa-l avem aproape atunci trebuie sa ne dorim sa dam la o parte piedicile.
    intradevar, nu avem de unde sa stim 100% care e mai bun ca presedinte, de aceea ne dam doar cu parerea. 🙂
    multumesc si eu zozo, pentru interes si comentariul tau.

Lasă un răspuns

