Mihaela Radulescu Tiganus

In discutiile de zi cu zi despre lumea in care traim, des se atinge subiectul „vedetelor” ce apar la tv. Toata lumea e contrariata de toate siliconatele si parasutele si des aud expresia: „in afara de Raduleasca toate sunt niste curve”. Cand aud asta imi vine sa urc pe pereti. Pai cu ce e mai buna penala asta decat Simona Senzual si restul parasutelor. Toti le ironizeaza pe Dragusanu, Gabor, Senzual etc. cum ca ar fi siliconate. Pai Raduleasca e mama lor la ce baloane si-a tras.  Ei ii sta bine sau ea are voie? Ea e naturala si cu silicoane?

Poza preluata de la Dr Stoica

Atata publicitate exagerata pe seama plecarii ei definitive din Romania, ce balon de sapun, pai cine o baga pe ea acolo in seama. Nu zice nimeni acum ca ne-a aburit cu plecarea ei si s-a intors cu coada intre picioare?

A vazut ca Andreea Marin are mare succes ca reprezentant UNESCO, hop si ea cu evenimente caritabile.  In Eclesiastul 4:4 scrie:”…orice munca si orice indemanare la lucru isi au temeiul in invidia omului fata de aproapele sau.” Nu exista duminica in emisiunea ei sa nu o atace sau ironizeze pe Marin, pai asta dovedeste ca e o complexata si o frustrata.

Mandruta spune ca in urma conflictului cu ea, i-a cunoscut adevarata fata. Pai normal ca pe sticla sau in culise e mironosita dar vai, daca o zgandari un pic, miroase ca rahatul.

Se lauda ca e mare scriitoare si ii scriu colaboratorii si editorii toata cartea. Ea trebuie sa aiba doar numele pe coperta ca asta cere romanul, asta se promoveaza, asta se serveste.

Cred ca cel mai mare succe ar avea daca si-ar scrie memoriile, sa povesteasca cate asternuturi a tavalit pana sa ajunga asa mare „vedeta”.  Multi si mai ales multe pitipoance ar fi interesate sa afle cum pot sa dea cu fundu’ mai bine ca sa ajunga de la caruta la porsche. Elan a povestit faza cu biletul pus in palma, sunt sigur ca avea si alte metode de a agata.

Asta e modelul perfect al femeii de succes, atunci sa nu ne miram de stirile de la ora 5 si de calitatea morala a tinerilor din ziua de azi.

Si daca va intrebati de ce in titlu am scris Tiganus, e pentru ca acesta e numele ei real. In vechime, evreii dadeau nume copiiilor dupa o caracterizare care li se potrivea. La fel cred ca s-a intamplat si in cazul Doamnei Tiganus. Prea i se potriveste numele asta, sau poate si pentru un tigan,  la ce caracter are aceasta parasuta i se pare ca-i face numele de ras.

5 răspunsuri to “Mihaela Radulescu Tiganus”

  1. In prima faza am citit comentul tau, dupa care ti-am raspuns, pe blog-ul meu. Dupa care am citit acest articol si am realizat ca comentul tau este ironic.
    Respect parerea ta fata de Mihaela si chiar nu reusesc sa imi dau seama de ce ai fost ironic. Iti respectam mai mult chiar si o parere contra, daca aceasta era sincera.
    Mentionez ca nu stiu aproape nimic despre Mihaela Radulescu, nu ma intereseaza viata ei, ci doar am apreciat un simplu text. Putea sa fie scris si de un oarecare, nu de o vedeta. Mi-a placut mesajul acestui text, atata tot. Nu sunt nici fan, nici nu vreau sa fac publicitate. Doar apreciez ceea ce imi place.
    O seara placuta!

  2. esti prea incrancenat. si daca tot vrei sa zgandari mizeria, trebuia sa zici si cum a fugit de-acasa: a zis ca se duce sa duca gunoiu, a varsat gunoiu in sifonier, a umplut galeata cu haine si dusa a fost. si-a luat numele de la primul sot, un anume Radulescu

  3. ca ea sunt multe. nu ma deranjeaza ca s-a culcat cu batrani, tineri, mici, mari pentru a ajunge vedeta, e problema ei. ma deranjeaza si-n cazul ei ca-n cazul multora impostura de a se considera diva. pai uite cum arata in poza aia, ca o studenta la textile care sta mai mult in caminul de baieti. macar de-am avea curve frumoase si nu tupeiste tiganoase.

  4. Asa e, eu nu i-am urmarit emisiunile dar am avut nesansa acum vreo 4 ani la o emisiune de-a ei duminica sa prind chiar momentul in care repeta obsesiv: „NOI, VEDETELE”. De atunci am fost mai atent cand deschidea gura si am observat ca in majoritatea cazurilor spune numai tampenii. Auzi, asta diva. Imi vine sa vars si mai dureros e ca multi o idolatrizeaza. Asa modele, asa popor.

  5. Chiar vrei ca siteul dvs. sa ajungă pe prim……

    […]Mihaela Radulescu Tiganus « Cipistan's Blog[…]…

Lasă un răspuns

