Ne-am invatat sa ne plangem

Tot mai mult, aud oameni care se plang de lipsa timpului, suntem nefericiti, alergam in vant, fugim cand in stanga cand in dreapta, daca am putea ne-am lua 4 slujbe numai sa castigam mai multi bani. Cine ne opreste sa spunem stop? Cine ne organizeaza timpul? De ce indiferent de cati bani castigam suntem vesnic nemultumiti si vrem mai mult si mai mult si mai mult. Ne plangem mereu si cand avem posibilitatea sa actionam, atunci spunem pas, pentru ca suntem resemnati, pentru ca a inceput sa ne placa situatia in care suntem, a inceput sa ne placa sa ne plangem. Am uitat sa multumim pentru sanatate, pentru cei dragi, pentru bucata de paine. Altii tanjesc dupa sanatate, noi suntem nemultumiti de cum aratam, unii si-ar dori un partener de viata, noi ne-am plictisit de el si cautam altceva, unii nu au ce sa manance, noi daca nu ne permitem un restaurant cartim. De ce ne uitam mereu la cei care au mai mult ca noi si nu ne uitam la milioanele de oameni, chiar din jurul nostru care s-ar multumi cu 10% din ce avem noi.

Si totusi, ce ne lipseste? Timpul?

Un răspuns to “Ne-am invatat sa ne plangem”

Lasă un răspuns

