Becali in „La Gazzetta dello sport”! NUUUUUUUUUUU!!!

Abia asteptam sa scap de stirile sportive din tara care incepeau cu Gigi, continuau cu Borcea si se terminau iar cu Gigi.

Ajuns in Italia unde mi-am propus: fara internet si telefoane, imi cumpar „La Gazzetta dello sport”, curios sa vad cu cine a cazut Poli in ultimul tur preliminar din Europa League.  Incantat de ceea ce am gasit in acest ziar: stiri sportive, informatii, excelente interviuri, mercato etc. mi-l cumpar aproape zilnic.

Citind  numarul din 10 august am impresia ca dracu’ e pe urmele mele. Stire: „Gigi Becali schimba antrenorul pentru a saisprezecea oara in ultimii zece ani”.  Macar privesc partea buna a lucrurilor si ma bucur ca Piturca a plecat de la Steaua.

De fapt ce sa preia si strainii din presa  noastra? Performante nu avem asa ca, da-i cu Gigi…

Lasă un răspuns

