Ioan Becali, huiduit la Timisoara

Azi abia am putut sa vorbesc de ragusit ce sunt. Nu ma deranjeaza, din contra motivul ma face sa am asa, o stare de satisfactie.

Am fost la meci la Poli cu Man.City, am urmarit meciul linistit cu sperante care din pacate s-au dovedit desarte.

Linistit, pana prin minutul 85, cand peluza nord incepe sa fluiere un grup de vreo 5 persoane care treceau prin spatele portii spre vestiare, la inceput nu-mi dau seama cine sunt cu toate ca aud: „HUOOO, mitici imputiti!!!”. Dintr-o data il recunosc pe giovani becali. Brusc mi s-a facut negru in fata ochilor, m-am ridicat si am inceput sa urlu ca un nebun, huiduindu-l si facandu-l golan, tigan, gunoi, bisnitar etc. pana a disparut pe tunel. Au fost doar vreo 3 minute dar am ramas fara voce. Nasol e ca, chiar mi-am dat seama ca-l urasc pe nenorocitul asta care a distrus fotbalul romanesc. Lepra asta de tigan imi produce o lehamite pe care n-am simtit-o nici la cel mai mare dusman al meu. Sper sa-mi treaca , pentru ca… nu merita, o sa si-o primeasca ei cu varf si indesat.

Un răspuns to “Ioan Becali, huiduit la Timisoara”

  1. simt perfect ce simti si tu fata de aceasta scursura. sper sa plateasca pana nu moare, pentru ca-n tara asta, din pacate, doar biologia face dreptate.

Lasă un răspuns

