Noul Banat! Adio Miticia!

Discutand cu tot mai multe persoane, se confirma ca in scurt timp ne vom desparti de semiluna din est si ne vom lipi de austro-ungari. Sper ca aceasta despartire sa fie facuta cat mai repede si cel mai important sa fie pasnica,fara sa produca un razboi intern. Sunt convins ca Uninunea Europeana are cel mai important cuvant si cei de la Bucuresti vor fi nevoiti sa se supuna.

Asadar, adio Miticia! Imagine

4 răspunsuri to “Noul Banat! Adio Miticia!”

  1. un oltean Says:

    Eu am stiut ca Romania e membru al U.E. si se vrea Europa fara granite.Ar fi
    intaia oara.Daca suntem vorbitori ai
    unor limbi originare si bastinase din Europa,daca unii suntem crestini si Europa fara crestinism e nimic atunci…
    Cum doriti as sa faceti ! Multumesc de
    onestitate si mi-a parut bine de cunostinta ….

    • Eu m-as multumi si cu regionalizarea. De ce credeti ca se amana realizarea ei? Uitati-va pe statistici: Judetul Timis cotizeaza cel mai mult la Bucuresti. Nu mi se pare normal ca jumatate de tara, care e in colaps, sa primeasca ajutor social din banii mei. Si in acest timp Timisului nu i s-a aprobat nici un proiect pentru 2014. Toti banii sunt doar de la UE. Vi se pare corect?
      Eu mi-am exprimat o dorinta, un punct personal de vedere.
      De acord ca Europa fara crestinism e nimic, dar crestinism autentic, nu traditii si interese.
      Multumesc pentru punctul de vedere si exprimarea civilizata a opiniei.

  2. pipicipi Says:

    Bai cipi mai traiesti ?
    Zici ca vrei Banat indep. ?
    OK !
    atunci faceti bre !
    Ori doar va dati mari ca faceti
    si aia din Buc de frica sa va mai dea
    procente la comisioane in bisnita.
    Bai cipi tiai luat adn ? nu cumva esti
    de la moldova ? Pe bune ai adn ca la Banat ?
    bai cipi da neamu tau a luptat cu turcii
    pentru cruce si tara ?
    Cum au luptat destui(cel putin doi)printre Carpati si Dunare.Pe bune
    chiar stii ca si pacolo s-au luptat unii cu turcii.daca nu poate ar fi ajuns turcii mai
    devreme la temisvar.
    Bai cipi da nui pacat de amintirea lor si
    a copiilor luati de turci acolo sa zici tu

    ca Banatul e prea bun sa intre miticii in el

  3. Comentariul tau e tipic mitic si nici nu ar fi trebuit sa-l aprob, nu mai vorbesc de greselile gramaticale.
    Nu inteleg ce au turcii cu faptul ca nu mai doresc sa-mi platesc darile la stat care sa ajunga in buzunarul politicienilor mizerabili de la Bucuresti. Tin sa te anunt ca in 2014 pentru nici un proiect al Timisului (spital, drumuri, reabilitari) nu s-au alocat fonduri de la bugetul de stat, cu toate ca judetul Timis e pe primul loc la cotizatii catre Bucuresti.
    E corect ca trebuie sa tinem noi in spate o gramada de puturosi, smecherasi sau evazionisti?
    Eu nu traiesc in trecut, eu imi doresc un viitor pe masura muncii mele.
    Si DA, Banatul si mai ales oamenii de aici sunt prea buni ca sa intre miticii in el. Limbajul tau mi-a intarit acest lucru.
    Numai bine va doresc!

Lasă un răspuns

